MOLSON Coors
Staropramen
Braník
Ostravar
Stella Artois
Staropramen Cool
Sládkova Limonáda
Carling
Corona
Hoegaarden
Leffe
Velvet

Vítejte na stránkách společnosti Pivovary Staropramen, druhého největšího výrobce piva v České republice a významného tuzemského exportéra. V zahraničí nejoblíbenější značku z portfolia – Staropramen – mohou ochutnat spotřebitelé ve více než 35 zemích světa.

Pivo nás baví, a proto jsme rádi, že našim zákazníkům můžeme nabídnout široké portfolio známých pivních značek, jako jsou celostátní značky Staropramen a Braník. Důležité místo v našem portfoliu zastává i naše silná regionální značka Ostravar a originální Velvet. Našim spotřebitelům přinášíme také belgická piva Hoegaarden, Leffe a Stella Artois.

Úspěchů na českém pivním trhu dosahujeme nejen tím, že aktivně rozvíjíme a měníme pivní odvětví nabídkou zajímavých inovací a novinek, ale také díky skvělé týmové spolupráci našich lidí a důrazu na kvalitu ve všem, co děláme! Naše zkušenosti nás stále posouvají dál a využíváme jich při výrobě toho nejlákavějšího piva pro naše zákazníky a spotřebitele.

… a to vše již od roku 1869 ...

Regional Sales Manager On-trade

Účel pracovního místa

Kompletní příprava, realizace a zodpovědnost za strategii a taktické postupy obchodních cílů společnosti ve svěřené oblasti a jejich jednotlivých regionech.

Zodpovídat za růst tržního podílu, řídit a zajišťovat plnění stanovených plánů akviziční činnosti, prodeje, rozvoje obchodu ve svěřené oblasti a zodpovídat za kompletní finanční stránku celého regionu.

Řízení CAPEXU, finančních rozpočtů a dalších svěřených prostředků přidělených obchodním ředitelem On-trade a kompletní zodpovědnost za výsledek svěřené oblasti.

Řízení, vedení, kontrola, motivace, rozvoj a pravidelné hodnocení výkonu Area Sales Managerů (ASM), specialistů pro akvizice (SA), obchodních zástupců (OZ) a zajišťování efektivity práce všech akvizičních a prodejních týmů.

Popis činnosti:

• Zodpovídat za efektivní čerpání veškerých přidělených rozpočtů od obchodního ředitele On-trade a On-trade Customer Marketing Managera
• Zodpovídat za přípravu, realizaci a vyhodnocování celkové strategie regionu s maximálním důrazem na profitabilitu a zisk tržního podílu (market share)
• Plánovat, efektivně alokovat a využívat přidělené zdroje (navrhovat strukturu výdajových rozpočtů a odpovědnost za řízení nákladů)
• Zodpovídat za získávání potenciálních zákazníků v oblasti dle stanovených plánů a strategií společnosti
• Navrhovat a schvalovat investice a půjčky včetně procesů spojených s jejich administrativou ze strany SA a ASM a zodpovídat za jejich plnění dle investičních smluv
• Sledovat plnění smluvních podmínek TOP zákazníků a navrhovat strategie další spolupráce se zákazníky neplnícími dohodnuté podmínky
• Zodpovídat za celkové řízení veškerého investičního majetku a finančních prostředků ve svěřeném regionu
• Analyzovat prodejní výsledky a provádět hodnocení situace a navrhovat strategii fungování celého regionu
• Zajišťovat maximální dostupnost a prodejnost výrobků společnosti u zákazníků ve svěřené prodejní oblasti prostřednictvím obchodních týmů a tím zajišťovat splnění finančních a objemových cílů prodeje pro svěřenou oblast
• Rozpracovávat konkrétní cíle prodeje a rozvoje obchodu pro jednotlivé obchodní týmy ve svěřené oblasti
• Průběžně sledovat vývoj a pravidelně analyzovat a vyhodnocovat klíčové prodejní ukazatele (objemové, distribuční, finanční) v porovnání se schválenými prodejními plány společnosti a v rozsahu svých kompetencí plánovat a přijímat účinná opatření k zajištění pozitivního vývoje
• V souladu s firemními cíli, směrnicemi a postupy plánovat, koordinovat realizaci, kontrolovat a vyhodnocovat aktivity ke zvýšení objemové a ziskové výkonnosti našich výrobků u stávajících i potenciálních zákazníků
• Systematicky sledovat a analyzovat vývoj trhu ve svěřené oblasti a vyhledávat nové obchodní příležitosti
• S předstihem odhadovat záměry a aktivity konkurence s využitím informací od Area Sales Managerů, obchodních zástupců, On-trade KAM a KAS a osobního kontaktu s TOP zákazníky v oblasti
• Ve spolupráci s ASM a supervisorem technického servisu koordinovat montáže a demontáže tanků u nadstandardních požadavků na výčepní technologie ze strany zákazníků
• Ve spolupráci s ASM a SUP kontrolovat dodržování standardů vyplývajících ze segmentace zákazníků
• Účastnit se strategických meetingů vedení společnosti a společně s obchodním ředitelem On-trade a On-trade Customer Marketing Managerem navrhovat novou strategii regionu
• Předávat ASM a On-trade KAM přesné informace ze strany vedení společnosti
• Pravidelně navštěvovat TOP 20 zákazníků (min.1x za 6 měsíců)
• Plánovitě rozvíjet činnost ASM v terénu formou koučinku, osobním pozorováním i osobním kontaktem s nejvýznamnějšími zákazníky
• Pravidelně získávat informace od ASM o stavu plnění nové distribuce, plánu prodeje, úkolů, o nových aktivitách, povinnostech a rolích jejich týmů
• Připravovat, organizovat, zajišťovat a osobně se podílet na školeních a odborné přípravě ASM, SA, OZ ve svých týmech
• Osobní účastí získávat poznatky o účinnosti práce ASM, SA, OZ v jednotlivých týmech a vést ASM k nápravě zjištěných nedostatků
• Průběžně zajišťovat, koordinovat a kontrolovat vedení předepsané evidence a administrativy všech svých akvizičních a prodejních týmů
• Podpora implementace globálních projektů a programů (MCCEP)
• Vést a aktivně se účastnit pravidelných porad (Morning meeting, Operational Control meeting, Weekly Planning meeting, SPR meeting, Strategické meetingy s obchodním ředitelem On-trade atd.)

Specifikacie znalostí a zkušeností:

• Vzdělání: SŠ/VŠ nejlépe ekonomického směru
• Praxe: znalost obchodní problematiky, pracovní zkušenosti u FMCG společnosti, zkušenosti s vedením lidí (min.5 let)
• Anglický jazyk: pokročilý
• MS Office: pokročilý
• SAP: pokročilý
• řidičský průkaz skupiny B

Klíčové způsobilosti:

Vynikající manažerské schopnosti, výrazný senior leadership, perfektní znalost finanční problematiky (řízení obrovského finančního rozpočtu), orientace na lidi
- ochota a připravenost podporovat a rozvíjet své podřízené manažery a týmy, ambicióznost a orientace na výsledky, zákaznická orientace, výborné vyjednávací schopnosti, schopnost ovlivňovat druhé - umění přesvědčit, výborné komunikační a prezentační dovednosti, výborné analytické schopnosti, schopnost přijímat obtížná rozhodnutí, odolnost vůči stresovým situacím, samostatnost, podnikavost, inovativnost

Informace o pozici

Místo pracoviště

Nádražní 43/84, 150 00  Praha-Smíchov, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Požadované vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Požadované jazyky

Angličtina (pokročilá), Čeština (výborná)

Zadavatel

Pivovary Staropramen, s.r.o.

 

Kontakt

Pivovary Staropramen, s.r.o.
Jakub Pech